Rijden met de eVito van Mercedes-Benz
Bekijk hier alle ins- en outs over elektrisch rijden.
Veelgestelde vragen (grijs kenteken)
- Wat moet ik doen bij schade of pech onderweg?
- Maak telefonisch melding bij Terberg. Telefoonnummer 030-2884774. Dit nummer is 24/07 bereikbaar.
- Krijg ik vervangend vervoer als ik schade heb?
- Ja, bij pech onderweg kan je gebruik maken van een vervangende auto om mobiel te blijven.
- Wat moet ik doen als ik mijn reserve sleutel of kentekenbewijs kwijt ben?
- Maak telefonisch melding bij afdeling schade van Terberg, optie 3. Telefoonnummer 030-2884774. Dit nummer is 24/07 bereikbaar.
- Waar moet ik heen voor de onderhoudsbeurt?
- Je kunt hiervoor een afspraak maken bij iedere Mercedes merkdealer of bij een onafhankelijk garage zoals bv Bosch Car Services
- Wat moet ik doen als mijn tankpas kwijt is?
- Bij het verliezen van je tankpas moet je direct contact op nemen met leasemaatschappij Terberg Leasing (tel num.: 030 288 47 77 / mail: medux@terbergbusinessmobility.nl). Zij zijn verantwoordelijke voor het leveren/bestellen van de tankpassen.
- Wat moet ik doen als ik mijn tankcodes ben vergeten?
- Bij het vergeten van de tankcodes mag je een mail sturen naar facilitair@medux.nl. Van uit daar zullen de collega’s van facilitair je verder helpen met je codes of nieuwe aanmaken.
- Bij het verkeerde pomp station getankt en zelf moeten betalen, wat nu?
- Als er getankt is bij een pomp die niet aangesloten is bij BP moet je een declaratieformulier invullen. Als het formulier niet opent kan je hem aanvragen bij wagenpark@medux.nl. Hierna moet je dit formulier zo volledig mogelijk invullen en samen met de originele bon retour sturen naar wagenpark@medux.nl. Van uit daar zal hij met akkoord worden doorgestuurd zodat de terugbetaling in gang word gezet.
- Kan ik AD blue betalen met mijn tankpas?
- Met de BP Tankpassen kan je AD blue worden betaald aan de pomp en in de shop.